• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Höjde kredit fairlo

FarAway

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
22 Oktober 2014
Meddelanden
871
Mottagna reaktioner
357
Poäng
497
Gjorde en upplysning på mig nu. Har ju inga anmärkningar eller något men såg att jag bara hade tjänat ynka 138000 kr innan skatt förra året för jag studerande samtidigt. Har dock fast jobb nu, men de kanske kör ihop sig? Står inkomstkrav 120000kr per år men dom kanske menar efter skatt?? om dom inte gör det så klarar jag nog det!
Oh jag vet faktiskt inte hur det där fungerar, någon annan som är mer insatt när det gäller inkomst? Om du skriver in din nya inkomst och kanske skickar in lönesedlar om de begär det? Vågar faktiskt inte svara på det
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 205
Mottagna reaktioner
918
Poäng
817
Gjorde en upplysning på mig nu. Har ju inga anmärkningar eller något men såg att jag bara hade tjänat ynka 138000 kr innan skatt förra året för jag studerande samtidigt. Har dock fast jobb nu, men de kanske kör ihop sig? Står inkomstkrav 120000kr per år men dom kanske menar efter skatt?? om dom inte gör det så klarar jag nog det!
Du klarar dig på inkomst kravet! Frågan är dock om du kommer få så mkt som 50.000 då med den låga inkomsten.
Fairlo var helt automatiskt innan så gjorde inga manuella bedömningar utan går på upplysningen.
Kan ha ändrats dock det vet jag inte
 

Såkandegåkompis

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
7 Oktober 2021
Meddelanden
22
Mottagna reaktioner
7
Poäng
26
Du klarar dig på inkomst kravet! Frågan är dock om du kommer få så mkt som 50.000 då med den låga inkomsten.
Fairlo var helt automatiskt innan så gjorde inga manuella bedömningar utan går på upplysningen.
Kan ha ändrats dock det vet jag inte
Tror du på de kompis? Okej kanske bara räcker med 30k då? Har ju inga som helst andra skulder.. varken i UC eller bisnode. Eller tycker ni jag borde prova typ resursbank via Advisa? Dom hade 100k som grundkrav..
 

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 205
Mottagna reaktioner
918
Poäng
817
Tror du på de kompis? Okej kanske bara räcker med 30k då? Har ju inga som helst andra skulder.. varken i UC eller bisnode. Eller tycker ni jag borde prova typ resursbank via Advisa? Dom hade 100k som grundkrav..
Det är räknat innan skatt så har du 130 och kravet var 120 så är den biten lugn
 

Såkandegåkompis

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
7 Oktober 2021
Meddelanden
22
Mottagna reaktioner
7
Poäng
26

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
376
Poäng
517
Hej!
Är det någon som fått utöka senaste månaderna över 20 000 kronor efter 3 lyckade dragningar, fast ni har haft fler än 1 Bisnode förfrågan senaste 3 månaderna?
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 815
Mottagna reaktioner
598
Poäng
627
Hej!
Är det någon som fått utöka senaste månaderna över 20 000 kronor efter 3 lyckade dragningar, fast ni har haft fler än 1 Bisnode förfrågan senaste 3 månaderna?
Inte jag. Men läst i tråden om ett par stycken som fått göra det.
Tyvärr så var jag mitt under levlandets gång när de ändrade sina villkor, så jag drabbades. Hade ingen aning om det. Blir att vänta 3 månader ytterligare nu....
 

Cedric57

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
12 Juli 2020
Meddelanden
56
Mottagna reaktioner
29
Poäng
102
Får folk upp den gröna knappen om att kunna levla upp numera? Jag har 3 godkända dragningar sen jag höjde till 50k men ännu ingen knapp inför 100k. Har inga nya bisnodes senaste 3 månaderna men vågar inte höja eftersom knappen inte dykt upp. Kanske nojar i onödan men minns att jag fick ett mail sist där det även stod att jag hade möjlighet att levla upp. Lurigt detta..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp